WSPARCIE W KRYZYSIE DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
Polski Instytut Ericksonowski dołączył do akcji łódzkiej agencji marketingu internetowego Bluerank #RatujemyLokalneBiznesy. Wspieraliśmy przedsiębiorców, organizując dla nich nieodpłatnie spotkanie online.
Akcja #RatujemyLokalneBiznesy ma pomóc niewielkim firmom przetrwać na rynku, zachwianym na skutek epidemii koronawirusa. Inicjatorem akcji jest agencja marketingu internetowego Bluerank, która przeznaczyła na wsparcie dla przedsiębiorców 100 tys. złotych. Wyda je na vouchery, które otrzymają pracownicy agencji do zrealizowania w salonach fryzjerskich czy kosmetycznych po ustąpieniu pandemii. Gotówka za kupony już teraz trafi do wybranych w konkursie firm. Bluerank przygotowuje również cykl webinariów, które pomogą przedsiębiorcom jak najlepiej wykorzystać posiadany potencjał.
Pierwsze webinarium z cyklu “Ratujemy lokalne biznesy” z udziałem reprezentującej PIE psycholog Anny Janik, prezesa zarządu Bluerank Macieja Gałeckiego i radcy prawnego Dominika Lubasza z Lubasz i Wspólnicy obejrzało 11 tys. osób. Zachęcamy do obejrzenia.
O akcji #RatujemyLokalneBiznesy napisła Agnieszka Urazińska, dziennikarka lokalnego oddziału “Gazety Wyborczej” w Łodzi.